Termeni si conditii

Termeni si conditii

Acesti termeni si conditii de utilizare sunt aplicabili site-ului www.ateliertulip.ro

Inainte de accesa si plasa o comanda prin intermediul acestui site este necesar sa cititi si sa acceptati acesti termeni si conditii in totalitate. Comandarea produselor afisate pe  site presupune ca sunteti de acord cu acesti termeni si conditii. Produsele afisate pe acest site pot fi comandate doar de persoane cu varsta de peste 18 ani.  

Orice persoana care acceseaza acest site va trebui sa citeasca acesti termeni si conditii prezentati in continuare, inainte de a plasarea unei comenzi si va trebui sa-i accepte fara alte limitari sau rezerve. Proprietarul si administratorul acestui site, Eco Active Design SRL isi rezerva dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adauga si/sau retrage in parte sau in intregime Termenii si Conditiile. Utilizatorul confirma ca a citit si acceptat acesti Termeni si Conditii in totalitate.

In cazul in care nu acceptati Termenii si Conditiile prezentate, va rugam sa nu mai utilizati acest site.

1. Garantii si limitari
www.ateliertulip.ro nu ofera nici o garantie, expresa sau implicita, in ceea ce priveste acest site si produsele oferite.www.ateliertulip.ro nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care site-ul nu poate fi accesat de catre utilizatori, pe o perioada nelimitata de timp, din orice motive tehnice sau comerciale. www.ateliertulip.ro isi rezerva dreptul ca in orice moment sa schimbe in partial sau in totalitate continutul informatiilor prezentate pe site, fara o notificare prealabila a utilizatorilor.www.ateliertulip.ro isi rezerva dreptul de a refuza livrarea oricarei comenzi fara obligatia de a motiva acest refuz, in acest caz clientul va primi inapoi banii platiti pentru comanda respectiva. In cazul in care produsele nu se pot livra sau sufera deteriorari majore pe parcursul livrarii, clientul poate cere inlocuirea produsului ori returnarea imediata a sumelor incasate deja de www.ateliertulip.ro, dar nu si alte despagubiri. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune – morale sau materiale – peste valoarea sumelor platite pentru comanda / comenzi.

2.Descrierea produselor si preturi
Fotografiiile au caracter informativ si pot contine vaze care nu sunt incluse in aranjamentul standard. In cazul in care anumite produse sau flori lipsesc din stoc www.ateliertulip.ro poate inlocui aceste produse sau flori cu unele similare, cu o valoare cel putin egala cu cea a componentei florale inlocuite. Puteti solicita in orice moment un buchet personalizat sau de o alta culoare in cazul in care acesta nu apare pe site, echipa noastra depune eforturi permanente pentru a realiza aranjamente dupa specificatia clientului. Pretul final al produselor comandate este cel confirmat odata cu expedierea produsului. www.ateliertulip.ro nu practica asa numitele taxe ascunse.

www.ateliertulip.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment preturile din site in functie de evolutia preturilor florilor si a verdetii.

3. Modalitati de plasare a comenzii

Comenzi buchete, aranjamente si plante

3.1 Comenzi online

Clientii nostri pot plasa comenzi atat ca vizitator cat si ca clienti inregistrati.

Apasati butonul de Autentificare din dreapta sus pentru a va crea un cont. Datele introduse trebuie sa fie corecte si complete, urmand a fi utilizate pentru livrarea florilor!

Pasul 1:  Dupa inregistrare, alegeti florile care va plac si apasati adauga in cos.

Pasul 2: Cand doriti sa finalizati comanda apasati butonul mergi la finalizarea comenzii din cosul de cumparaturi.

In cosul de cumparaturi aveti posibilitatea sa actualizati lista produselor sau cantitatea lor. Puteti sa va intoarceti la cumparaturi pentru a adauga si alte produse in cos, apasand butonul continua cumparaturile.  

Pasul 3:  Bifati sau alegeti informatiile privind facturarea (persoana fizica sau juridica), adresa si metoda de livrare, informatii de plata.

Aveti posibilitatea de a plati:

- card bancar

- transfer bancar (ordin de plata)

- prin Paypal

Pasul 4: Daca sunteti de acord, bifati dupa citire termenii si conditiile si plaseaza comanda.

Daca sunteti deja client inregistrat, apasati butonul de Autentificare sau introduceti emailul si parola dumneavoastra cand doriti sa comandati produsele din cosul de cumparaturi.

Veti primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achiti comanda, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda  pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa anunte eventuale erori survenite. Floraria noastra nu va fi  responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date.

3.2 Comenzi telefonice

Oricare ar fi produsele de interes, ne puteti suna oricand pentru a va raspunde la orice tip de intrebari si pentru a prelua comanda.  Dupa preluarea comenzii, veti primi pe mail confirmarea de comanda. Clientul trebuie sa verifice cu atentie toate informatiile si sa anunte eventuale erori survenite. Echipa noastra nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare, omisiuni, odata ce confirmarea de comanda a fost acceptata. Modalitatea de plata pentru comenzi telefonice este transferul bancar.

3.3 Comenzi prin email

Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre membrii echipei noastre. Este de ajuns sa ne trimiteti datele de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct. Dupa preluarea comenzii, veti primi pe mail confirmarea de comanda. Clientul trebuie sa verifice cu atentie informatiile si sa anunte eventuale erori survenite. Echipa noastra nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare, omisiuni, odata ce confirmarea de comanda a fost acceptata. Modalitatea de plata pentru comenzi plasate pe mail este transferul bancar.

4. Modalitati de plata

Pentru comenzile de buchete si aranjamente florale plata se poate efectua:

4.1. Online, cu card bancar si PayPal
PayPal este un sistem prin care se pot efectua plați cu un grad ridicat de securitate. Odata ce ajungeți in faza de efectuare a plații sunteți automat redirecționați catre site-ul PayPal unde veți efectua tranzacția.
Cand cumparatorul va ajunge pe site-ul PayPal, prețul de afișare se va fi trecut automat in Euro, aceasta fiind moneda acceptata de sistem.

4.2. Plata prin ordin de plata 
Acest sistem este unul clasic prin care banii sun virați in contul comerciantului prin transfer bancar. Pentru acest sistem plata trebuie confirmata prin e-mail.
Plata trebuie efectuata catre :

Eco Active Design S.R.L.
Cont in lei : RO45 PIRB 2400 7558 2100 1000
deschis la First Bank

La detalii de plata trebuie sa mentionati numarul facturii sau al comenzii.

5. Livrarea comenzilor de buchete, aranjamente si plante     

Floraria noastra face livrari in orasul Iasi si imprejurimi, in limita a 10 km. Livrarile se fac de catre membrii echipei noastre in minim 3 ore la de confirmarea platii comenzii.

Intervalele de livrare sunt:

L-V: 10.00-13.00, 13.00-16.00, 16.00-19.00 

S: 10.00-14.00

D: Inchis.

Pentru livrarea comenzilor in intervalul 10.00-13.00 recomandam plasarea comenzii cu o zi inainte.

Toate comenzile sunt preluate non-stop pe website sau telefonic zilnic in intervalul 9.00-16.00.  Va rugam sa respecti conditiile de mai jos:

  • pentru a fi livrata in acceasi zi, comanda trebuie plasata si achitata pana la ora 15:00;
  • livrarile se efectueaza zilnic in intervalul 10.00-19.00 in intervalul solicitat si/sau in ordinea primirii comenzilor;
  • intervalul de livrare trebuie specificat la plasarea comenzii. Acesta poate fi modificat la solicitarea destinatarului, cu anuntarea clientului.
  • datele de livrare si de contact trebuie sa fie corecte si complete pentru a evita orice intarziere a comenzii.

Livrarea comenzilor in zile de sarbatoare (ex. Paste, Sf. Constantin si Elena, Sf.Mihailsi Gavril, Sf. Maria, Craciun), 14 februarie, 24 februarie, 1,8 Martie se face cu respectarea intervalului de livrare solicitat in conditiile in care comenzile sunt plasate cu 48 ore inainte.

Nu garantam livrarea comenzilor plasate in aceeasi zi.

5.1Tarife de livrare

Livrarea comenzilor de buchete, aranjamente si plante se face contracost, tariful de livrare este 20 lei.

6. Modalitatea de ambalare si prezentare

Buchetele, aranjamentele si plantele sunt livrate fara ambalare speciala, exact cum sunt prezentate in imaginile de pe site.

7. Reclamatii produse sau livrare

Orice reclamatie referitoare la produsele sau livrarea produselor trebuie trimisa pe adresa de mail [email protected].

Reclamatia trebuie sa cuprinda datele de identificare ale clientului, datele de contact (telefon, adresa de mail si numarul comenzii) si poze doveditoare ale produsului reclamat.

Orice reclamatie trebuie depusa in termen de maxim 1 zi calendaristica de la producerea evenimentului reclamat. Termenul maxim de solutionare a oricarei reclamatii este de 10 zile lucratoare.

Clientul trebuie sa returneze buchetul, aranjamentul sau plantele impreuna cu toate documentele transmise initial (factura si felicitare) si o adresa  semnata de persoana care a initiat si achitat comanda in care denuntati contractul si solicitati returnarea sumei achitate, indicand contul si banca unde vor fi returnati banii.

Adresa la care se face returnarea este:

Tulip - Atelier de flori.

Bulevardul Metalurgiei nr.8, fosta incinta Lactis,zilnic in intervalul 10.00-19.00.

Suma va fi returnata integral in 10 zile lucratoare de la primirea coletului returnat si a adresei.

Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul la alte despagubiri.

 

Search engine powered by ElasticSuite